Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Τούρτες γενεθλίων Κεραυνός McQueen και Μπομπ Σφουγγαράκης

Αποφάσισα να σας δείξω σήμερα μερικούς στολισμούς από παιδικές τούρτες γενεθλίων για να πάρετε ιδέες και είναι μια καλή ευκαιρία να δείτε πώς μπορεί ο καθένας μας να ξεκινήσει να κάνει κάτι απλά και σταδιακά να βελτιώνεται.

Τούρτες έχω πολλά χρόνια που κάνω, αλλά για να πω την αλήθεια, ο στολισμός τους περιοριζόταν στη σαντιγί και την τρούφα, άντε και σε κανένα κερασάκι.
Τα πράγματα άλλαξαν όμως, όταν ήρθε στη ζωή μου ο γιος μου. Στα πρώτα δυο γενέθλιά του, δεν τόλμησα καν να σκεφτώ να φτιάξω τις τούρτες εγώ και προτίμησα να τις πάρω έτοιμες. Την επόμενη χρονιά όμως, το σκέφτηκα και είπα να πειραματιστώ. Τι στο καλό... Τούρτα είχα ξαναφτιάξει, τόσο δύσκολο θα ήταν να προσθέσω επάνω 2-3 παιχνιδάκια;

Στην πρώτη απόπειρα το θέμα του πάρτι ήταν ο Κεραυνός McQueen.
Η τούρτα καλύφθηκε με άσπρη σαντιγί, μερικές φιγούρες του Κεραυνού και λεπτομέρειες από σοκολάτα και κόκκινο τζελ ζαχαροπλαστικής (μιας και η σαντιγί αντί για κόκκινη μου έβγαινε φούξια, οπότε παράτησα την προσπάθεια)!


Τούρτα Κεραυνός McQueen.


Ένα χρόνο μετά, το θέμα του πάρτι ήταν ο Μπομπ Σφουγγαράκης.
Αρχικά υπολόγιζα να φτιάξω επάνω στην τούρτα μια παράσταση με ζαχαρόπαστα, αλλά ο χρόνος δεν μου έφτανε με τίποτα. Έτσι αποφάσισα να την καλύψω με σαντιγί, που έβαψα μπλε με χρώμα ζαχαροπλαστικής για να θυμίζει θάλασσα και με ένα πιρούνι έφτιαξα σχεδιάκια που έμοιαζαν με κύματα. Αγόρασα την παράσταση που βλέπετε με τον Μπομπ και τον Πάτρικ, που είναι φτιαγμένη από αφρώδες υλικό και στην πραγματικότητα είναι διακοσμητικό τοίχου (εννοείται ότι δεν τρώγεται και την αφαιρούμε πριν να αρχίσουμε να κόβουμε την τούρτα). Προσάρμοσα από πίσω της λαδόκολλα για να μην έρχεται σε επαφή με την τούρτα, έφτιαξα κι ένα banner με ξυλάκια από σουβλάκι, διάφανο πλαστικό και χαρτόνι και έτοιμη η τούρτα.

Τούρτα Μπομπ Σφουγγαράκης και Πάτρικ.

Απλό δεν είναι; Αυτές ήταν μόλις οι πρώτες μου προσπάθειες και σας τις έδειξα απλώς για να δείτε πόσο εύκολο είναι.
Σε επόμενό μου ποστ σας έχω κι άλλες ιδέες.

Ως τότε, καλά να περνάτε!



Δεν υπάρχουν σχόλια: