Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Νόστιμα σουσαμοκούλουρα

Τι σας έχω σήμερα...

Κουλουράκια πεντανόστιμα, αν και πολύ απλά στα υλικά, αλλά και στη διαδικασία τους. Με σουσάμι, τριφτά και πολύ γευστικά! Μια ακόμη συνταγή που μου έμαθε η μαμά μου.

Νόστιμα σουσαμοκούλουρα.

Δεν έχω να σας πω κάτι περισσότερο, αν σας αρέσει το σουσάμι, ΠΡΕΠΕΙ να δοκιμάσετε να τα φτιάξετε! Πώς; Πάμε να σας δείξω.



Υλικά
(Δεν ήθελα να ζυγίσω τις ποσότητες και να σας δώσω γραμμάρια, γιατί μου αρέσει που μετράμε με τα φλιτζανάκια του καφέ! Έτσι την έμαθα την συνταγή, έτσι σας την λέω.)

1 συσκευασία μαργαρίνη (250 γρ.)
1 πακέτο & 2 φλ. του καφέ φαρίνα
2 φλ. του καφέ ζάχαρη
2 φλ. του καφέ σουσάμι
2 φλ. του καφέ αραβοσιτέλαιο
1 φλ. του καφέ ρετσίνα


Εκτέλεση

Ζεσταίνουμε τη μαργαρίνη λίγο, για να λιώσει.
Στη συνέχεια προσθέτουμε όλα τα υλικά και τα ζυμώνουμε καλά.
Στρώνουμε 2 ταψιά με λαδόκολα και πλάθουμε τα κουλουράκια στο σχήμα που θέλουμε.



Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς Κελσίου. Διατηρούνται αρκετές μέρες σε δοχείο που κλείνει αεροστεγώς.

TIP: Αν θέλουμε να γίνουν πιο εμφανίσιμα τα κουλουράκια μας, μπορούμε να τα αλείψουμε με κρόκο αυγού αραιωμένο με λίγο νερό κι από πάνω να πασπαλίσουμε με extra σουσάμι. Σ¨αυτή την περίπτωση όμως, δεν θα είναι νηστίσιμα.


Δοκιμάστε τα και δεν θα χάσετε!
Καλή επιτυχία!