Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Κάθε αρχή και δύσκολη...

Η καρδιά μου χτυπάει δυνατά, τα δάχτυλά μου έχουν μείνει ακίνητα πάνω στο πληκτρολόγιο και οι λέξεις χορεύουν τρελά μέσα στο μυαλό μου. Πώς να τα βάλω όλα σε μια τάξη;
Ας κάνω, όμως, μια προσπάθεια... 

Θυμάμαι όταν πρωτοξεκίνησα την περιπλάνησή μου στα αμέτρητα blogs που συναντούσα, είχα σαστίσει με όλα αυτά τα υπέροχα και τα θαυμαστά που έβλεπα και ομολογώ ότι δεν μου περνούσε καν από το μυαλό ότι θα έφτανε κάποτε η μέρα που θα το επιχειρούσα κι εγώ. Εξάλλου τι το διαφορετικό θα είχα να πω ή να φτιάξω, που θα μπορούσε να ενδιαφέρει τους υπόλοιπους; 
Η σχέση μου με τη μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική είναι εντελώς ερασιτεχνική, αλλά εμπεριέχει μεγάλη αγάπη, τόσο γι' αυτούς που μαγειρεύω, όσο και για τις "δημιουργίες" μου. Από την άλλη, πάντα μου άρεσαν οι χειροτεχνίες. Στην πραγματικότητα βέβαια το συνειδητοποίησα όταν άρχισα να κατασκευάζω διάφορα πράγματα για τα γενέθλια του γιου μου, όπου πάντα ήθελα να δίνω το προσωπικό μου στίγμα. Και το ένα έφερε το άλλο...


"Ώστε μαγειρική και κατασκευές, ε;  Μωρέ λες;"
Ώσπου μια μέρα το πήρα απόφαση: "Και γιατί όχι;"
Στο κάτω - κάτω δεν είχα να χάσω και κάτι δημιουργώντας ένα blog, παρά μόνο να κερδίσω. Ένα ημερολόγιο όσων φτιάχνω και κατασκευάζω, με οδηγίες και πληροφορίες για όσους ενδιαφέρονται να τα φτιάξουν με τη σειρά τους κι αυτοί. Ένας ωραίος τρόπος επίσης, για να δείχνω όμορφες και πρωτότυπες ιδέες, καθώς και νόστιμες συνταγές που κάπου είδα ή διάβασα. Ενθουσιάστηκα με την ιδέα και άρχισα να ψάχνω για όνομα. Κατέληξα στο "Με κανέλα και πινέλα", γιατί παραπέμπει και σε μαγειρική - ζαχαροπλαστική, αλλά και σε κατασκευές (και κάνει και ομοιοκαταληξία)! 

Ομολογώ ότι δεν έχω ιδέα από blogging, από τις νέες τεχνολογίες γνωρίζω τα βασικά και ξέρω ότι θα παιδευτώ αρκετά στην αρχή. Δεν ήθελα όμως αυτά να αποτελέσουν εμπόδιο σε κάτι που επιθυμούσα πραγματικά να κάνω. Λίγη υπομονή χρειάζεται, αρκετούς πειραματισμούς και μια γερή δόση κατανόησης από εσάς κι όλα θα βρουν το δρόμο τους, πιστεύω.

"Κάθε αρχή και δύσκολη", λένε κι έχουν δίκαιο...
Λένε όμως επίσης κι ότι: "Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός"... Και η αρχή έγινε!
Εύχομαι το ταξίδι αυτό να είναι μια αξέχαστη εμπειρία τόσο για εμένα, όσο και για σας! Ευχαριστώ όσους θα με ακολουθήσουν και θα μου κάνουν παρέα.
Μια βαθιά ανάσα, πατάω για πρώτη φορά το κουμπάκι "Δημοσίευση" και φύγαμε!

Άννα


2 σχόλια:

Τάσος είπε...

Καλή αρχή κι εμπνευσμένες δημιουργίες!

mekanelakaipinela είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ Τάσο μου!
Και για την υποστήριξη και για το πρώτο σχόλιο!